PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

14 aprilie 2010

Îi mulţumesc lui Doamne-Doamne pentru ce am

   Azi am fost de mi-am luat cartea de muncă de la AJOFP, pentru ca am terminat şomajul luna trecută.

    Vorba lui Tetris am făcut facultatea la "fabrica de ingineri, producţia emisă de stat, nu particulară". În  anul 2000 când am avut prima oară şomaj m-am supărat tare, zicând că diploma am să o pun în  cui şi oare de ce am mai făcut facultatea. Am căutat de lucru în acea perioadă găsind un post la un laborator foto, dar patronul nu primea decât foarte tinere .
      Am mai lucrat ca operator calculator şi ca vânzătoare (trei luni), pentru că nu am reuşit să- mi mai găsesc de lucru cu diploma mea.  Nu sunt "pretenţioasă" zicând că am o facultate, pentru că eu cred că am fost întotdeauna un om modest, căruia nu i-a plăcut să se dea mare.  Mi-a plăcut una din regulile lui Bill Gates: "a lucra într-un fast-food nu este ceva sub demnitatea ta. Bunicii tăi aveau o altă denumire pentru asta: o numeau şansă."
     Am stat şi m-am gândit o perioadă la ce mi-a folosit că  am făcut o facultate. Aceea era perioada  "materialistă" din viaţa mea. Acum nu mai gândesc aşa pentru că mi-am seama că Doamne- Doamne, m-a adus în Moldova, Moldovioara mea ca să-mi găsesc jumătatea şi ăsta a fost şi este destinul meu. Cred că Doamne- Doamne, încă nu mi-a găsit un loc de muncă pentru mine, dar când mi-l va găsi îmi va da de veste. La Sfânta Liturghie, preotul spune "îndeplinească-se dorinţele lor, după voia Ta". Eu sunt optimistă şi Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru ce am. 

6 comentarii:

  1. ca inginer esti platita super in strainatate

    RăspundețiȘtergere
  2. In strainatate. Cu profilul pe care il am si ca femeie aici nu mai am nici macar somaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca inginer femeie e mai greu ... Noua din facultate ni s-a spus ca nu avem ce cauta in inginerie.
    Facultatea ne-a ajutat si prin formarea gandirii, cred eu.
    Nu intelegem mereu ce ni se intampla; imi place mult concluzia din final, putini au puterea sa gandeasca asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este cea mai mare "realizare" a ta, aceasta concluzie!Iti doresc mult succes si sa ne dai vesti bune curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. stand acasa ai multe avantaje : timp pt tine, pt familie, pt casa.......
    multe femei si-ar dori sa aiba asa ceva:)
    nu stiu daca facultatea are un cuvant categoric pentru ceea ce vei face in viata, multe persoane dupa ce termina ceva de fapt ajung sa lucreze in altceva samd... dar trebuie sa stii ce vrei,sa ai puterea sa iti imaginezi un parcurs interesant...si restul vin de la sine

    RăspundețiȘtergere
  6. Lucrand la acel magazin am avut timp de citit. Am citit mult: religie, spiritualitate. Cand am ramas acasa a fost calculatorul care m-a "desteptat" si mai tare. De asta am si ajuns sa gandesc asa.
    Va multumesc pentru gandurile bune pe care mi le trimiteti.

    RăspundețiȘtergere