PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

18 mai 2010

Leapşa de la Tetris

 Leapşa de la Tetris:

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?

Acum mulţi ani de soţul meu.

2. Care sunt sporturile tale preferate şi pe care dintre ele le practici?

Gimnastica, patinaj.
Nic' (aşa este regionalismul la nimic). Am avut o perioadă când am mers la aerobic, dar m-am lăsat.

3. Când ai spus ultima oara ”te iubesc” şi cui?
Nu prea obişnuiesc să spun "te iubesc". Se simte din ceea ce fac. Cred că i-am mai zis copilului dar nu mai ştiu când.

4. Care este melodia pe care o cânţi sub duş?

Nu prea cânt sub duş. 
 
5. Care este culoarea ta favorita?
Verde( acum,că mâine poate îmi place altceva, cred că depinde de starea mea ).

6. Este vreun lucru pe care ai vrea sa-l schimbi la tine? Daca da, care?

Cum spunea şi Octavian Paler "naivitatea".

7. Care este partea ta preferata a zilei? De ce?

Dimineaţa când mă trezesc cu forţe noi.

Dacă vor să o preia cei care o citesc, cu mare plăcere.

P.S. Shakuka să ştii că nu am uitat de leapşa de la tine, dar nu prea am fost în formă şi nici nu prea sunt. Când voi fi,voi răspunde.

2 comentarii: