PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

28 iunie 2010

Marius Ciprian Pop - Mama

    Cred că îl ştiţi pe preotul Marius Ciprian Pop de la televizor.
     Dar nu este numai preot. Este prezentator de emisiuni, artist şi ofiţer în cadrul Academiei de Poliţie.
    Săptămâna trecută l-am găsit pe un post de folclor cu o frumoasă priceasnă despre mamă.  
    Intraţi pe linkul de dinainte pentru că nu am reuşit altfel să găsesc clipul original. 
    Parcă nu e aceeaşi "trăire"dacă nu vedeţi clipul lui.
   Pentru că nimic nu e întâmplător, săptămâna trecută mama mea ar fi împlinit nişte ani dacă mai era.


Dacă v-a plăcut intraţi şi pe site-ul lui Marius Ciprian Pop.

Invitat  la "Neaţa cu Răzvan şi Dani" împreună cu Oreste

4 comentarii:

  1. Am ascultat si eu melodia si mi-au dat lacrimile.Prea mult timp a trecut de cind mama nu mai e,din pacate atunci nu am apreciat la adevarata valoare ce am avut.Doar acum cind am si eu copil la rindul meu o inteleg.Sper sa ma ierte de acolo de sus.
    Eu nu il stiam pe Domnul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ajungem sa ne intelegem parintii abia atunci cand suntem si noi parinti.

    RăspundețiȘtergere
  3. acum cind nu mai este mama acum iti dai seama-pacat

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e. Ei sufera atunci (parintii), noi suferim dupa ce nu mai sunt!

    RăspundețiȘtergere