PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

01 iulie 2010

Promit că veţi creşte în ZeList


     Pentru că eram curioasă ce e cu Zelist-ul şi cum am apărut acolo am căutat şi am găsit:

     "ZeList nu este un top care îşi propune să certifice valoarea unui blog în funcţie de poziţia sau autoritatea lui într-un domeniu dat. Este foarte posibil ca un blog de nişă să fie mai relevant pe acel subiect specific decât un blog generalist. În mod similar, ZeList nu este un top al traficului: deşi există o legătură indirectă între numărul de linkuri către un blog şi traficul acestuia, topul nostru -bazat pe numărul şi autoritatea linkurilor ce trimit către un blog- nu se doreşte a fi o oglindă a traficului blogurilor monitorizate. ZeList este un tool care măsoară “blog awareness-ul”, arătând cât de vizibil este un anumit blog în blogosferă.
   Schimbările săptămânale ce apar sunt determinate atât de schimbările din blogroll-uri cât şi de posturile ce apar pe primele pagini ale blogurilor şi conţin linkuri către un blog sau altul."
    Pentru amănunte intraţi pe adresă.
    Aşa că am să vă urmăresc şi:

2 comentarii:

  1. io m=am scos de pe zelist de cind eram in crestere pe trafic.ro si in zelist scazusem..zelist sux!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ce te poti scoate? Oricum nu pun maimutoiul pe blog.

    RăspundețiȘtergere