PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

15 august 2010

Cum "lucrează" Doamne-Doamne

      Dimineaţă m-am trezit aşteptând să se trezească şi gaşca să mergem la biserică. S-a trezit "my husband" şi mi-a spus că nu îi este bine şi nu poate să meargă. Parcă mi-a căzut cerul în cap. Tocmai azi să nu merg la biserică? M-am aşezat la masă, m-am uitat la icoana de la candelă şi am zis "Doamne du-mă unde e bine pentru mine" . 
   Cînd am plecat "my husband" m-a întrebat la care biserică mă duc, iar eu am răspuns că plec dar nu ştiu unde ajung.  Aveam trei posibilităţi: la biserica din cartier, (la care nu ştiu dacă am fost de vreo zece ori în cinci ani), la bisericuţa la care mă duceam (m-am gândit să intru, să aprind lumânări şi să plec) şi la biserica unde e părintele meu. Pentru a ajunge la asta din urmă ştiam că am de mers pe jos o jumătate de oră prin căldură.
    Am ieşit din bloc şi am luat-o la stânga (asta însemna ultimele două). Am mers un pic şi a apărut un microbuz, pe care eu duminica nu prea l-am văzut la ora aia. Şi aşa am plecat cu microbuzul şi am făcut aproape jumătate de drum spre biserica unde e părintele meu.
   Spre sfârşitul slujbei am ieşit din biserică, dar până la microbuz mai era aproape o jumătate de oră. A ieşit şi dom' primar dar mi-a fost jenă să-i zic să mă ia până în oraş, deşi cred că nu m-ar fi refuzat. Apoi a ieşit o familie pe care o ştiam de la bisericuţa unde slujise părintele şi am plecat cu ei cu maşina. Şi ei aveau aceeaşi problemă ca şi mine îşi căutau liniştea sufletească pe care au pierdut-o odată cu plecarea părintelui de la bisericuţa la care mergeam.(foto)

    Tot drumul am vorbit despre părinte şi doamna a spus că măcar părintele să-şi găsească liniştea aici unde slujeşte. Suntem vreo câţiva care mergem să zicem "după el" şi sper că îl susţinem şi noi pentru că se bucură când ne vede.
      Vedeţi cum "a lucrat" Doamne-Doamne în această zi pentru sufletul meu? Îţi mulţumesc Doamne şi cred că trebuie să-i mulţumesc şi Maicii Domnului, la care m-am rugat în fiecare zi în timpul postului!

2 comentarii: