PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

24 septembrie 2010

Enjoy this weekend

     După ziua de ieri care a fost plină de "politichie" pe bloguri şi aseară am stat la "Sinteza Zilei" (mi-a plăcut de Bogdan Teodorescu- a fost la obiect), iar azi l-am ascultat pe Mircea Badea, sper ca ziua de azi şi sfârşitul de săptămână să fie "relax", de aceea am găsit muzica pe care ascultaţi-o dacă vreţi "muzică, nu zgomot" (de la Claudiu Târziu citire).

O melodie care este şi acum difuzată, chiar dacă numai instrumental.
 


After years and years





7 comentarii:

  1. si eu m am uitat la sinteza zilei si mi-a placut ! We placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. sound of silcence...ah oldies but goldies

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana-multumesc
    @karmapolice - aveam melodia pe banda la "mag", amestecata printre cantecele lui Beatles.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda,...si eu prefer ''muzica, nu zgomot''...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu ce m-oi face cand o creste copilu' si o vrea zgomot nu muzica!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca il obisnuiti, de mic, de-acasa, sa asculte si sa aprecieze adevarata MUZICA, cand va creste nu va mai fi atat de tentat sa imite pe altii.
    Ce cred ca urlete si zgomot de instrumente muzicale, se poate numi muzica...

    RăspundețiȘtergere