PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

06 septembrie 2010

Televizorul şi calculatorul

       Mi-a plăcut întotdeauna să particip la concursuri. Probabil că asta mi-a rămas de când eram pionier. 
      Când sunt la bucătărie, ascult  radioul şi când era  câte un concurs la care eram pe fază sunam.  Am avut o perioadă când am avut şi radio local şi  eram "abonată" la concursurile lor. Am câştigat: cărţi, o cutie de bomboane, un bon la un coafor, mărunţele din astea.
    La unul din concursurile la care am câştigat a fost pusă  întrebarea:
    Cum vă împăcaţi cu soţul în ceea ce priveşte televizorul?
    Şi ştiţi ce făceam în perioada aceea, încă nu ne luasem al doilea televizor. Aveam fiecare o zi de uitat. Ziua cu soţ era a mea, ziua fără soţ era a lui. Dacă era luna de 31, el se uita mai mult. Bine că dacă era meci în ziua mea de uitat îl lăsam.  
     Mi-am adus aminte de asta pentru că acum e "bătălie" pe calculator, asta sâmbăta şi duminica, că în cursul săptămânii eu am dimineaţa şi el după amiaza. 

2 comentarii:

  1. Cu tv ul nu prea am probleme pentru ca el vine seara si ne uitam la film insa cu pc ul e alta treaba , nu mai am acces deloc pentru ca daca nu este sotul atunci e fimiu si am gasit o solutie, mi am luat laptop, iar acum nu las pe nimeni sa se apropie de el , cum nici ei nu ma lasa la calculator:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu la fel inainte ma bateam cu tata pe calculator,trebuia sa "platesc" ca sa stau 1-2-3 ore sau mai mult (cumparaturi, favoruri, etc :-D) dar acum s-a schimbat treaba si e f.bine pt amandoi:) cu tv-ul nu am nicio tangenta,desi ar fi destule televizoare in casa

    RăspundețiȘtergere