PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

16 noiembrie 2010

Eid Mubarak!

"Dumnezeu este Unul singur.
Cel care crede cu adevărat, se află dincolo de orice bariere religioase şi doar Creatorul îl va putea aşeza acolo unde i se cuvine, atunci când va veni clipa.

Credinţa stă în faptele noastre şi în felul în care mulţumim pentru tot ceea ce avem."
Mi-a plăcut prea mult ca să nu postez şi eu.


Pentru cei care mă vizitează pe blog, dar şi pentru cei care ajung aici datorită titlului postării şi sărbătoresc: Eid Mubarak! - Sărbători fericite

5 comentarii:

  1. vad ca nu a trecut cenzura comentariul meu...
    se pare ca avea alta parere sau a pune intrebari incomode deranjeaza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii de ce nu a trecut? Pentru ca esti prea dura in exprimare. Eu sunt toleranta in ceea ce priveste apartenenta la o religie sau alta, este alegerea fiecaruia, iar eu nu vreau sa judec. De aceea nu vreau sa fiu dura cu tine (si sterg comentariile), dar pe blog las comentariile care nu-i lezeaza pe cititorii mei sau pe mine din nici un punct de vedere.
    Pana la urma e blogul meu, nu? Dar am vazut la alt comentariu ca nu esti asa cum vrei sa pari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Traim intr-o lume dura,agitata si rea.
    Unii vad lucrurile la adevarata lor forma si se confrunta,chiar iau atitudine, altii se fac ca nu stiu despre ce vorba si se amagesc cu poze colorate cum ca asa este lumea.
    Suntem doua firi diferite,eu reactionez pe loc si la intensitatea bruiajului ce m-a deranjat,tu preferi dulcegariile vrand sa impaci pe toata lumea.
    Nu-i suparare.
    Mersi de gazduire.

    RăspundețiȘtergere