PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

13 noiembrie 2010

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI"-1

   Pentru că Fetiţa Junglei 13 s-a apucat să "scotocească" peste tot prin casă, prin curte, ea mai ştie pe unde, şi să posteze tot felul de poze cu ce se mai găseşte în casă sau pe lângă casă, care să ne aducă aminte de trecut, mi-a venit o idee.
     Ana ne-a propus ca vinerea să fie a florilor "Friday Flowers" (bloggerii postează pe blogul lor o fotografie proprie cu flori), iar Irina  realizează "Miercurea fără cuvinte" (miercurea, pe internet, bloggerii care participă la "Wordless Wednesday" - "miercurea fara cuvinte", postează pe blogul lor o fotografie-de preferinţă proprie şi nu luată de pe net, care nu are nevoie de explicaţii). 
   Aşa că, eu propun "SÂMBĂTA CU AMINTIRI", în care cei care vor să participe să posteze o fotografie proprie.
   Am făcut şi un banner, ca să fiu şi eu în ton cu lumea şi în cazul în care vă place ideea mea, luaţi-l şi hai să revedem astfel din trecutul nostru sau chiar al altora.
Pentru început, "pionieri, mândria ţării".
      Aveam eu mai multe, dar pentru că apartamentul de la Ploieşti l-am avut închiriat la vreo trei rânduri de chiriaşi care au mai aruncat din lucruri, le-au mai stricat; iar când l-am vândut am lăsat pe cineva să se ocupe de asta şi mi-a mai aruncat din ele. Ce-mi pare cel mai rău, că mi-a aruncat jucăriile de când eram mică. Nu păstrasem aşa multe dar atât ţineam la ele! Aveam un şifonier, un dulap de bucătărie din lemn amândouă şi un covoraş parcă era din acela oltenesc. Dar asta e, am rămas cu amintirile.
      În perioada când eram pionier, nu mai găseam cravata. Am găsit-o abia când mi-am dat seama de ce nu mai merge bine aspiratorul. O aspirasem şi pe ea.
      Ce s-a mai salvat în postările următoare.

8 comentarii:

  1. >:D< Asta vroiam sa pun astazi :)Statututri,pentru ca totul a inceput de la cautarea unei carti, dar am sa pun altceva,ca oamenii ce particpa sa vada si altele si statuturile altadata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu mai am din astea de pionieri,dar imi aduc aminte cu placere ca am fost facuta pioniera in clasa a 2 a !Nu prea se faceau in clasa a 2 a pionieri doar in clasa a 3 a !eram atunci tare mindra de asta!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee faina "Sâmbata cu amintiri"! Pacat ca eu la mutatul în Germania am pierdut multe din "colectia de amintiri" materiale; le mai am doar pe cele din suflet :)
    PS: am "auzit" ca ti-e pofta de o supa de dovleac. Daca doresti sa te inspiri: http://vis-si-realitate.blogspot.com/2009/10/pentru-elisa.html
    Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ideea! Nici eu nu mai am prea multe lucruri din copilarie/ado;escenta, le-am aruncat la diversele mutari. Dar ceva-ceva tot se mai gaseste!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Fetita Junglei 13-multumesc pentru ca ai preluat ideea; abia astept sa postezi ca ia multe lucruri interesante pe care le-ai pastrat.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Mariana- imi place sa revad lucruri care mi-amintesc de copilarie, adolescenta....si sa intri si la Fetita Junglei 13 sa vezi ce de a mai postat. Ea le-a pus pana ieri sub titlu de "La mine in camera miroase a trecut".

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Carmen- poate mai gasesti ceva..., daca nu te astept sambata pentru amintiri. Dar nu numai sambata, te astept in orice zi!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Tetris-ia sa vedem ce mai gasesti!!!!!

    RăspundețiȘtergere