PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

27 noiembrie 2010

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI"-3

 "SÂMBĂTA CU AMINTIRI" - o zi în care cei care vor să participe să posteze o fotografie (fotografii) proprie din care să revedem astfel din trecutul nostru sau chiar al altora.
    Astea sunt ale tatălui meu, iar el era mândru că era apreciat. (sper că nu am să primesc comentarii răutăcioase pentru că aşa au fost vremurile).
Iar aici
certificatul trebuia păstrat, pentru că dacă mai ţinea RSR, peste zece ani se spunea că vom lua nişte bani, (pentru participarea la primul zbor al avionului Rombac pe ruta Bucureşti-Timişoara).

8 comentarii:

  1. Stralucita idee ai avut, sper sa participe cat mai multa lume si voi urmari cu atentie , pentru ca vezi destul de rar fotografii cu relizari ale unor oameni , cu care acestia se mandresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D<
    Dupa amiaza pun si eu.Am de alergat si la propriu si la figurat azi,ma duc sa-mi iau su camera foto si revin.
    D-aia n-am mai pus nimic din trecut,sa pun Sambata,la amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare are amintiri si nu vad de ce ,cineva strain, ar avea ceva de comentat!Cred ca trebuie sa ne asumam trecutul cu bune si rele , ca sa putem avea un viitor!Iar tatal tau a trait acea perioada cu incredere si emotie, a pus suflet in tot ce facea!Iar asta trebuie respectat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela draga, ipocrizia societatii nu are margini.Chiar daca vor exista comentarii rautacioase, treci peste ele fara sa le iei in seama.Nu trebuie sa ne rusinam ca asa e moda zilei.Moda apare si dispare, important e sa ramai om, sa ai valori in care crezi, sa nu iti fie nici rusine si nici sila cand te uiti in oglinda, sa te respecti pe tine insuti caci de aici rezulta si respectul fata de semeni .Nu trebuie sa justifici nimic.In rest idea ta e geniala .Bravoo ! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si puetrea de a-ti pastra sufletul asa frumos cum este

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca va place. Consider ca trecutul nu-l putem da la o parte. De aceea am si postat articolul http://mihaeladr.blogspot.com/2010/11/recurs-pentru-memorie.html

    RăspundețiȘtergere
  6. pusei şi eu, azi, un telefon de ăla cu fise :)
    eu nu am chestii de astea ... brevete, insigne, ... pentru că taică-miu a fost şofer. şofer pe taxi :)
    eu am amintirile mele.
    şi poate o să găsesc şi nişte chestii de la mama :)
    :P

    "AI ZÂMBIT AZI?"
    CU DRAG,
    .

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut, multumesc pentru preluarea ideii! Te urmaresc!!!!!!

    RăspundețiȘtergere