PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

22 decembrie 2010

20 de ani

 "Tehnologie, singurătate. Douăzeci de ani"
"Acum douăzeci de ani dacă făceai o pană de cauciuc pe un drum naţional şi nu aveai cric nu erau foarte multe de făcut. Te dădeai jos din maşină şi aşteptai până când un binevoitor ar fi oprit să te ajute. Şi binevoitori erau destui pentru că lumea obişnuia să se substituie mai uşor celui de pe marginea drumului."
                                                                                                                   continuare la Tudor Chirilă.

Am avut vreo câteva întâmplări în "vremurile trecute". 
   Una când am rămas în "pana prostului", pe drumul dintre Şoseaua Bucureşti-Ploieşti şi Snagov. Ne întorceam de la Snagov, era numai parte "feminină" în maşină şi un copil. Cu chiu cu vai s-a îndurat cineva de noi de ne-a dat benzină de am ajuns acasă că poate vă mai reamintiţi cum era cu benzina în acele vremuri.  
     Iar a doua, era o zăpadă, cu mocirlă,  seară, ningea, aglomeraţie, urât de tot, eram la Ploieşti la sensul giratoriu de la Caraiman. În maşină tot "personaje feminine". Era cam în aceeaşi perioadă ca acum, de sărbători. S-a oprit maşina. Nu ştiu cum s-a nimerit să fie un văr de-al meu prin zonă şi ne-a văzut împingând la maşină. Ce figură o fi făcut când a văzut că sunt eu şi ce-o fi zis, nu mai ştiu că au trecut nişte ani. Am reuşit s-o scoatem din sensul giratoriu, îndreptând-o pe strada cu biserica Sfântul Vasile.   

8 comentarii:

  1. Si totusi crezi ca daca nu ...... n-am fi avut parte de evolutie, progres si tehnologie ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca tot am fi avut, mai incet dar am fi avut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze ca am folosit adresarea la pers. 1 fara a mi se acorda permisiunea de a face asta! Eram prins cu altceva si am comentat in graba... :">
    Cat despre raspunsul dumneavoastra ... ma asteptam la el. Un om inteligent nu putea raspunde cu 'NU' . :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In ceea ce priveste adresarea, no problem, doar asa este pe internet! Iar pe urma ce sa zic:)

    RăspundețiȘtergere
  5. I n zilele noastre , putina lumea te mai ajuta cu ceva , marea majoritate se uita si rade , cam atat .

    RăspundețiȘtergere
  6. Au trecut douazeci de ani cu bune si rele , dar pentru Romania, cu foarte multe rele si prea putine bune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te mai ajuta, pentru ca nu stiu ce inseamna "omenie".

    RăspundețiȘtergere
  8. fiecare generatie plange dupa cea trecuta, la capitolul valori morale si materiale.
    dar recunoaste ca tehnologic stam mai bine.
    asa ca daca si pe noi o sa ne planga generatia viitoare stam inca bine...

    omenie exista -exista in aceeasi proportie la numarul de locuitori ca si alta data ,doar ca datorita aglomeratiei se vede mai greu....

    RăspundețiȘtergere