PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

28 ianuarie 2011

Citiţi şi spuneţi-mi părerea!

Sunt revoltată de ceea ce am citit că nici nu ştiu ce titlu sa-i pun acestei postări şi vă las şi pe voi să citiţi şi să-mi spuneţi părerea. Citiţi tot articolul din Bacăuonline şi o să vedeţi şi părerea mea la comentarii. Bine, că ar mai fi multe de spus pe această temă. Cei care îmi citesc blogul mai demult, poate îşi aduc aminte că eu sunt adepta medicinei alternative şi atât eu cât şi copilu' urmăm tratamente homeopate. Aş avea multe de povestit dar intru prea mult în intimitatea familiei şi nu cred că o să reuşesc să conving pe vreunul care participă la miting că homeopatia "funcţionează". Şi ciudă, ciudă, acum am luat pastiluţele care "funcţionează" .  

"Activiştii pentru drepturile consumatorilor din România au făcut astăzi publică intenţia lor de a realiza, o “supradoză” de preparate homeopate, aceasta acţiune făcând parte dintr-un major protest global referitor la tratamentele alternative. 
----
În 5 februarie 2011 protestatarii din Bucureşti vor înghiţi conţinutul unor sticle întregi de preparate homeopate pentru a atrage atenţia publicului asupra faptului ca “tratamentele” homeopate nu au efect – dorind în acest fel să îndemne farmaciştii şi medicii să se asigure că produsele vândute în calitate de tratamente medicale întradevăr funcţionează." 

 

10 comentarii:

  1. Daca tot doresc sa fie credibili si sa atraga simpatii, sa ma lase pe mine sa le aleg sticlele si substantele homeopate pe care sa le ingereze in supradozaj !
    Insa , mai inainte, sa scrie fiecare o declaratie pe propria raspundere in fata organelor abilitate , care sa ma absolve de orice vina in caz ca li se va intampla ceva rau. :D
    De unde stiu eu ce au ei in acele sticle?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai stati putin ca produsele homeopate nu au proprietatile medicamentelor.Din ce am citit despre homeopatie stiu ca de fapt stimuleaza organismul sa se refaca .Asadar pot inghiti cate produse homeopate doresc caci de murit nu mor .Le-as sugera insa sa inghita tuburi intregi de medicamente sa ne demonstreze ca ele chiar isi fac efectul .

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt interese economice foarte mari in joc, banii sunt cei care conteaza, din pacate. Companiile farmaceutice nu sunt dispuse sa-si piarda clientela ...

    RăspundețiȘtergere
  4. @AnaMaria-eu am anumite medicamente alopate din care nu pot lua nici una, ca are macar un efect advers. Tratamentele naturale necesita timp, nu gata ai luat pastila si ti-a trecut o boala de care suferi de ani, iar medicul alopat este depasit de situatie.
    @Tetris - nu stiu cat sunt de convinsi cei care fac demonstratiile ca sa demonstreze ineficacitatea homeopatiei, dar cred ca sunt "convinsi" financiar. Nu doresc nimanui rau, dar poate o sa se convinga in situatii limita.

    RăspundețiȘtergere
  5. draga nu stii ca ACEEAsI KESTIE S-A INTIMPLAT IN ANGLIA????/Sclavii muisti-scuze dar asta sint-nu fac altceva decit sa stea capra ascultind ORDINELE DE SUS ale celor care au lansat aceasta campanie anti medicina alternativa in TOATA LUMEA. Deci astia iau toate tarile la rind...voi nu stiti poate dar eu am citit aici in germania de aceste mitinguri...desigur in germania nu le-a mers ca oamenii de aici iau aproape toti homeopate.Si daca ei fac mitinguri, in loc sa te revolti pe blog, pune mina de un miting si tu si cheama-ti prietenii la protest.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Hector- acele bombonele, cum le zic eu, pana a fi impregnate cu substanta activa sunt toate la fel si sunt inofensive asa ca pot inghiti...

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca as fi fost in Bucuresti cine stie? Aici unde sunt, fac si eu ce pot, adica sa ma revolt, poate citesc si altii care pot face mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu-i chiar asa mihaela, ia sa ia ei o dilutie puternica de nux vomica sa vezi cum or sa-si arunce matele prin gunoi, acolo unde ar trebui sa se duca si ei...m-am enervat la max, le-am scris un comm
    si io mi-am crescut copiii EXCLUSIV cu homeopate, inclusiv vaccinele si stiu cit de tari sint

    RăspundețiȘtergere
  9. Am scris ca pana a fi impregnate cu substanta activa.

    RăspundețiȘtergere