PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

07 ianuarie 2011

La mulţi ani cu sănătate, să vă dea Domnul tot ce vă doriţi!

         Asta e urarea copilului pentru dumneavoastră părintele nostru - preot Ioan Andrioaie.
       Azi am fost la biserică. În ultimul timp nu prea am mai fost. Motive sunt multe şi cred că nu interesează prea tare. Însă unul din ele ar fi că încă nu mi-am găsit liniştea sufletească pe care o aveam la bisericuţa la care mă duceam unde slujea părintele nostru. De aceea când pot şi când slujeşte (nu prea des) mă duc la slujbă. Cred că în orice biserică ar sluji părintele nostru aceasta se umple de "har şi de lumină".
 Azi este Sfântul Ioan şi a fost un motiv în plus de a merge la biserică şi ai zice părintelui "La mulţi ani cu sănătate!" din partea mea şi a familiei mele. Acum scriind la calculator, copilul (cu naturaleţea copilăriei) mi-a spus să scriu "te pup părinte".

 
Cei care nu au citit postările mele despre părinte, pot intra aici şi la "etichete"-preot Ioan Andrioaie.
         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu