PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

08 ianuarie 2011

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI"-8

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI" - o zi în care cei care vor să participe să posteze o fotografie (fotografii) proprie din care să revedem astfel din trecutul nostru sau chiar al altora.


O ghirlandă de trandafiri (aveam două, cealaltă era cu trandafiri albi). Din cele două ghirlande mama îmi făcea coroniţă la sfârşit de an când luam premiul I. Asta s-a întâmplat până în clasa a IV-a, că pe urmă am trecut la premiul II. Prima mea notă din clasa  a V-a a fost 7 la limba română. Ce să spun? A fost supărare mare în casă de la această notă! Nota a fost dată de tovarăşa profesoară Anghel, despre care am scris  în comentariile de la postarea "Crăciunul pentru mine", în care mi-am adus aminte împreună cu Hector despre unii din foştii tovarăşi profesori de la Şcoala generală nr.6 "dă" la Ploieşti. 
   Îl aştept pe Hector cu alte comentarii sau chiar postări despre perioada şcolii generale.
   

11 comentarii:

  1. Iti propun si eu o fotografie facuta de mine: http://ciprianfoto.blogspot.com/2010/12/viata-grea-la-tara.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Sasha..excelenta poza,ti-am vazut blogul.
    viata la tara...da,...e grea,...dar mentine sufletul curat

    RăspundețiȘtergere
  3. :D
    Sunt lucruri care se pot spune si lucruri care nu se pot spune.
    Prefer a lasa misterul sa pluteasca, in continuare, asupra informatiilor pe care le detin despre scoala cu numarul 6 din Ploiesti, cat si asupra provenientei acestora.
    Poate ca am fost coleg cu toti acei profesori... Poate ca le-am fost invatacel... Poate ca am fost un simplu om de serviciu, instalator, mecanic... angajat la acea scoala. Who knows !?
    Pot spune doar ca acea scoala s-a desfiintat. In aripa aflata pe partea cu terenul de sport s-a mutat sectia 3 de politie (+ cateva birouri ale celor de la Evidenta Populatiei), iar in restul scolii functioneaza (incepand de anul acesta)o unitate a Scolii Internationale - una din multele "acoperiri" sponsorizate de catre organizatia Fetullahcilar . Ciudata alaturare , nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. An nou fericit, fie ca 2011 sa-ti aduca numai bucurii si momente frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Hector-cum vrei! Mi-ar fi facut placere sa mai depan amintiri. Dar daca nu se poate!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG! aveam si io o ghirlanda identica...trandfirasii rosii ii puneam pe sfesnicele de argint de la pian...ce frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. @karmapolice- :)
    @Hector- si ce scoli mai sunt, ca parca mai erau inca doua? Acelea au ramas?

    RăspundețiȘtergere
  8. scoala nr 3 si 31. toate cele 3 scoli si-au schimbat la un moment dat numele... ceva gen.. basarab, caragiu etc.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim-cred ca e o moda acum ca scolile sa nu mai fie numerotate si sa aiba nume de personalitati.
    Azi am venit de la Ploiesti, dar nu am avut timp de trecut pe acolo, pe la scoli. Chiar demult nu am mai fost pe acolo.

    RăspundețiȘtergere