PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

23 martie 2011

PPPPPppppp

"-Cum te numeşti, Domnule ?
- Petru Potopeanu.

- Şi ce lucrezi ?
- Prepar peşti pentru pulverizat.

- Bine, dar ce anume operaţii faci ?
- Pun peştele pe plăci, potrivesc plăcile pe plite, pregătesc patru
putini pentru peştele prăjit, pulverizez pasta produsă, pun pe pungi.

- Dar de ce vorbeşti numai cu "P"?
- Poftim ?

- De ce vorbeşti numai cu "P"?
- Pentru că pot pronunţa pe P perfect perceptibil.

- Ei, asta e acum ! Pun rămăşag că la întrebările mele vei greşi.
- Primesc.

- Pe cât ?
- Pun prinsoare pe patru poli !

- S-a făcut. Spune-mi ce-ţi place să mănânci ?
- Peşte, păstrăvi, plachie, potârnichi, prepar piftie piperată,
pârjoale, pastramă, papricaş, papanaş, porumbei, pui pane.

- Şi ce vin bei ?
- Pinot, pelin, porto.

- Şi ce desert ?

- Plăcinte, prăjituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.

- Dar îngheţată obişnueşti ?
- Puţin profiterole, parfait ( parve..).

- Spune-mi cum îţi petreci timpul liber ?
- Primăvara prefer plimbările pe potecile pădurilor, prin parcuri.

- Dar vara ?
- Pescuiesc.

- Şi iarna ?
- Patinez.

- Te pomeneşti că poţi să-mi spui o poezie cu litera "P"?

- Pot.

- Asta nu o mai cred. Spune-o !

- POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU:

* "Prin pustiuri, peste pietre,*
* Păsări, pâlcuri pribegesc,*
* Părăsindu-şi puii proprii*
* Pe pământul părintesc.*
* Prima pasăre, pilotul,*
* Plescăia puternic pliscul,*
* Patina privind pământul,*
* Pajiştea, pădurea, piscul."*


- Bine! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei când ai plecat ?
- Paraschiva păpuşico, pentru prânz presară puţin pătrunjel pe
potârnichi. Pa!

- Văd că am pierdut.
- Pardon, plăteşti patru poli pentru pierderea pariului.

- Plătesc.
- Pune paralele pe portofel.

- Încă o întrebare.
- Poftim?

- Ce adresă ai matale ?
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecând prin Pingari, peste pod."



Am dat un copy paste de pe mail.
Mulţumesc b.d.

7 comentarii:

  1. Tot asteptam sa se strecoare o greseala acolo...degeaba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poezia cu p mi-a placut intotdeauna.
    Stiu sigur ca mai aparuse cu o alta litera,dar nu mi-o amintesc acum

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lillee- si eu la fel, ma gandeam ca macar un si sau un cu. Nic', nic'.
    @FJ13- poate iti aduci aminte

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu cine cocheteaza clipa?
    Cronometrand corvoada curgerii
    Constat contrariat ca Cineva cunoaste
    Culorile copilariei,
    Colturile cercului,
    Carnea cruda...
    Cu cate clipe construim ceva?
    Credem cu convingere ca ceea ce cladim conteaza,
    Ca Cineva corect contabilizeaza
    Concepte, confuzii, certitudini, certuri, caderi..
    si sigur mai era una

    RăspundețiȘtergere
  5. Accentul absent acoperi acordeonul sacru,
    Acuma acţiunea acordeonului admite aspru,
    Amfimacru adminsibil aduce afaceri,
    Afirmaţiunea alimenta aprecierile, admiteri.

    Amintirea acordeonului ante anţărţ,
    Aparatura acustică aparţin aport,
    Aparenţa aplică arama albastră,
    Arta acordeonului administră.

    RăspundețiȘtergere
  6. - De ce vorbeşti numai cu "P"?
    - Pentru că pot pronunţa pe P perfect perceptibil.
    Se pare ca totusi a spus un că in fraza asta

    RăspundețiȘtergere