PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

29 iulie 2011

Am ieşit în offline

Mulţumesc bloggăriţelor "poliţiei karmice", Mihaeleidm şi Fetiţei Junglei 13 că au vrut să mă cunoască.

Cu "poliţia karmică" m-am  întâlnit la Sinaia.
Cred că mi-ar fi trebuit muult timp ca să stau de vorbă şi să o ascult.
Pentru ea am să pun următoarele poze, ştie ea de ce!!!



Cu Mihaeladm, m-am întâlnit într-o foarte, foarte călduroasă zi (la Ploieşti), aşa că am mers la o terasă din faţa magazinului "Mercur", eu aşa îl ştiu, nu ştiu dacă i se mai zice aşa acum, unde erau nişte ventilatoare care ne mai udau din când în când, că altfel nu ştiu cum rezistam.
Ce spune ea pe blog despre întâlnirea cu mine: "şi-am stat la vorbe cu Mihaeladr vreo două ore şi-am depănat şi amintiri şi păreri pe care am descoperit că le avem în comun." 
Poza e făcută cu o zi înainte de întâlnire. Pe dreapta era terasa.
Cu poza asta o să-i fac o bucurie lui b.d.



Fetiţei Junglei 13 trebuie să-i mulţumesc că a venit la rudele mele la care mă dusesem în vizită, deşi era o oră cam târzie. Îi mulţumesc pentru tot, deşi îmi pare rău că dacă primeam "premiul" de la ea mai devreme, (eu am zis că vin la Ploieşti şi ne întâlnim, nu  a fost vina ei ci a mea) aş fi trecut şi pe la Buşteni la Mănăstirea Caraiman.    
Îmi pare rău şi pentru că n-am reuşit să stăm mai mult de vorbă, că venea o furtună, pe care ea a prins-o.  Dacă vreţi să vedeţi  o maşină care uda strada în timp ce "turna cu găleata" intraţi la ea pe blog.

 
 

Dar îmi pare foarte bine că am întâlnit aceste "fete" cu care "m-am înţeles" şi offline nu numai online. 
Două dintre ele mi-au cunoscut şi familia. 
Mihaela poate data viitoare ai să-i cunoşti şi tu.   
Sper că şi vouă v-a plăcut de mine! Mie mi-a plăcut de voi!


Vă mulţumesc!!!!

Cu cine aş fi vrut să mă mai întâlnesc la Ploieşti, dar nu au dat nici un semn:  Hector Brutacu şi Mihaella.

PS. La toate întâlnirile m-am dus cu "inima larg deschisă" negândindu-mă nici o clipă că aş putea păţi ceva, sau că ar putea fi nişte persoane care ar fi opusul a ceea ce scriu sau postează pe blog.
Această chestie mi s-a spus mai târziu, după întâlniri (nu de către soţul meu).
Dar eu aşa sunt, atunci când cunosc pe cineva îi acord credit 100%.
   

9 comentarii:

  1. omg yes!!!! super!
    multumesc ca ai trecut pe la mine si ca m-ai incintat cu Hanuman cel mic...xoxoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut o perioada tare ciudata si aglomerata (cu iesiri foarte dese in afara localitatii).
    Am uitat.
    Nu caut scuze, dar nu a fost sa fie . :)

    Pffff.... Cel mai rau imi pare ca am ratat ocazia de te rapi, a te tortura si a face sa ti se intample ceva. =))))))))))))
    Cine stie ce Hannibal Lecter se ascunde in subconstientul meu ... Cine stie in ce varcolac se poate transforma noaptea Fetica Junglii ... Ptiu, ptiu, ptiu !

    Dincolo de orice gluma, este totusi bine ca pe viitor sa fii mai precauta in ceea ce priveste cunostintele virtuale si sa nu mai acorzi credit de 100% .
    Paza buna trece primejdia rea. Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc !:) Cred ca recunosc cladirile, in dreapta cel ce se numea pe vremuri Hotel Berbec,
    acum Hotel Central cred...
    Iar in stanga, eu stiam ca se numeste CEC.
    Nu mai stiu ce este acum...

    Visez sa ma mai plimb o data prin aceste locuri.
    Si sa nu mai fiu doar un ''nickname'';)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Hector Brutacu - "nu a fost sa fie".

    Si zic ca ai si dreptate pe undeva, dar eu cred ca nu intru pe bloguri "dubioase" sa am de-a face cu oameni rai.
    Si-apoi am cu mine doi "badiguarzi", unu' mareeee si unu' mic. :))
    Iti pot confirma kp si Fj 13.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ b.d.- da, asa se numeste acum Hotel Central, iar in stanga e Banca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare atat de rau,ca a fost asa scurta intalnirea.
    Si acum sa iti spun doua "ceva-uri"
    1. Si eu am venit cu inima deschisa,fara nicio frica si-am plecat cu ea la fel de deschisa.
    2.Furtuna aceea a fost minunata.Am ajuns la Judetean si a inceput mai tare,am intalnit o amica,in incercarea de a imi procura o umbrela si imi vine in minte minunata idee sa sun un amic,ca sa vina sa ma salveze.Bun,sun,ii explic unde sunt, intreb daca a baut si cum o facuse deja, l-am rugat sa vina sa ne ia doar de la noi de la strada principala.Ii spun omului "bate-ne,omoara-ne,dar pe vijelia asta noi nu riscam sa ne ia vantul", il aud mormaind si razanad, ii spun ca suntem si un pic plouate,il aud mormaid si razand iar si dupa ce inchid ii zic amicei "eu cred ca in afara de o bere, a baut mult mai mult, altfel nu ar rade cand ii spun in ce situatie ne aflam".Bun,plecam din Ploiesti,trecem de centura si dupa Intex pauza ploaie,pauza vant turbat,doar un vanticel.Mai sa fie,stai sa vedem la noi.Cand am ajuns la noi,am sunat amicul ca sa nu se mai deplaseze,c-am inteles de ce radea,la noi nici urma de furtuna,a mai durat vreun sfert de ora pana a aparut.
    3.Cartea aceea are in ea si-un biletel, acela cu vrajmasii,cartea n-am luat-o cu mine in Italia,ca o aveam data la cineva,dar biletul l-am luat intr-o carte de rugaciuni.Ti-am daruit-o din tot sufletul meu,chiar daca a fost citita si rascitita de mine si de catre altii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am plecat de acolo pe la 22, dar tot mai ploua si fulgera. Pana la Hale ne-a facut un pic ciciulete cu umbrela cu tot. Noroc ca lui copil i-am dat ceva sa ia pe el.

    Multumesc pentru carte. Dupa cum am zis in postare imi pare rau ca n-am stiut mai devreme ca sa o vizitam, pentru ca in concediul asta am fost pe la trei manastiri, ai sa vezi in postarile pe care am sa le fac. Am vazut biletelul, dar am zis mai intai sa ajung acasa, ca prin alte parti nu prea iti aduci aminte de ce trebuie sa faci.

    RăspundețiȘtergere