PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

11 iulie 2011

Un clip şi un film


Clipul mi-a plăcut extraordinar de mult şi am căutat să văd din ce film e.
E vorba de "The Lovely Bones".
Pe cât de liniştitor şi relaxant e clipul pe atât de dur mi se pare filmul, pe care nu am reuşit să-l văd până la capăt.
Dacă-l vede cineva poate îmi explică şi mie nişte chestii peste care am mai sărit.
Mai bine nu mă uitam la film şi rămâneam numai cu liniştea pe care o dădea clipul, acum am în cap scenele din film!!
Brrr!!!
Filmul dacă vreţi să-l vedeţi e online aici.

3 comentarii:

  1. NOT!ai innebunit ce te-a apucat sa te uiti la el?the horror!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai d-aia m-am si oprit ca nu mai puteam sa ma uit! Dar e presarat cu parti de "spiritualitate" si ma gandeam ca scenele horror se vor opri, dar m-am oprit eu din uitat pana la urma!
    Si la Nosso Lar am vrut sa ma opresc ca inceputul e cam infricosator, dar am reusit sa trec si bine am facut.
    Asa am crezut ca e si filmul asta!

    RăspundețiȘtergere