PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

10 octombrie 2011

Lunea pink

Cu plecare de la karma police.

Azi un film (pentru cine nu l-a văzut că e mai demult): "Soacra mea e o scorpie" (2005)

"După ce timp de câţiva ani buni l-a căutat pe bărbatul perfect, Charlie îl găseşte iî persoana lui Kevin. Totul pare a merge ca pe roate, însă va afla în curând că mama iubitului sau, Viola, este o femeie imposibilă Viola nu vrea să-şi piardă fiul iubit, la fel cum a păţit-o cu cariera sa, şi este hotărâtă să facă tot ce-i stă în putere să o sperie pe Charlie, devenind o soacră de coşmar. În timp ce asistenta Violei o ajută în planurile sale, Charlie se hotăraşte să nu se lase călcată în picioare şi ripostează. O luptă plină de amuzament între mama şi iubita lui Kevin."

Cu: Jennifer Lopez, Jane Fonda, Michael Vartan, Wanda Skyes, Adam Scott, Monet Mazur, Will Arnett, Annie Parisse

3 comentarii:

  1. l-am vazut f haios chiar mi-era dor de jane fonda

    RăspundețiȘtergere
  2. De curand am vazut filmul .
    Jeane Fonda ramane frumoasa, indiferent de varsta .

    O zi buna si pink!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ karma police - eu abia acum l-am vazut
    @nima - da, frumoasaaa!!!
    Multumesc si tie!

    RăspundețiȘtergere