PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

26 noiembrie 2011

"Cum ne sunt gândurile aşa ne este şi viaţa"


 "Dacă cere de la sine prea mult atunci omul se chinuie singur".

"Viaţa e o energie dumnezeiască."

"Cel mai greu lucru pentru noi în lume e să învăţăm cum să ne rugăm pentru duşmani. Chiar dacă vrea, ori nu vrea, omul trebuie să se roage pentru duşmani, pentru cei care nu ne iubesc şi pentru cei care care sunt încărcaţi cu dorinţe rele împotriva noastră.  Trebuie să ne rugăm şi să le dorim mult bine. Fie că vor sau nu, trupul trebuie să se elibereze de rău."

"Cu cât el (duşmanul) îţi doreşte mai mult răul, cu atât Dumnezeu îţi dă mai mult binele."
                                                          Stareţul Tadei de la Vitovnita
Filmul are 6 părţi prima parte aici.

4 comentarii:

  1. http://vacantaesoterica.blogspot.com/2011/11/biserica-draganescu-pictura-profetica.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Si filmul documentar despre Biserica Draganescu:
    http://mihaeladr.blogspot.com/2010/04/biserica-sf-nicolae-draganescu.html
    Azi sunt 22 de ani de cand parintele Arsenie Boca a plecat "dincolo".

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am amintit,ca din ziua aceea am zis sa iti scriu asta,dar chiar nu imi aminteam exact:
    "Doamne intoarce-i la bunatate si rugaciune pe vrajmasii mei" asa spune parintele Gherontie de la Caraiman.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu, ca am primit de la tine sa citesc despre parinte!

    RăspundețiȘtergere