PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

09 noiembrie 2011

De pe f.b. adunate

Test de dragoste necondiţionată:
Încui nevasta şi câinele în portbagajul maşinii.
Dupa 2 ore deschizi portbagajul şi vezi cine se bucură că te vede. :)
 
Să fiu cuminte?!!
De mic îl vedeam pe Tarzan plimbându-se dezbrăcat. Cenuşăreasa venea acasă la 12 noaptea. Pinocchio zicea minciuni. Aladin era hoţ. Batman mergea cu 320 km la oră. Albă ca zăpada locuia cu 7 bărbaţi. Popeye fuma şi era tatuat. Pacman alerga într-o sală întunecată cu muzică electronică mânâand pastile care-l agitau.
Prea târziu!
Nu e vina mea, e vina copilăriei mele.

9 comentarii:

  1. :) nu stiu cine e Pacman, desi intuiesc ca e un joc video, ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacman era prin 2004-2005,daca nu ma insel,ca o minge cu gura,asa il vedeam eu si manca alte mingii :))
    N-ati inteles nimic,nu?Nici eu nu intelegeam de ce se jucau oamenii asta la serviciu,cum le eliberam eu pc-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacman e super-simpatic! :)

    Prima cu dragostea neconditionata e tare! Ce scandal o fi facut nevasta dupa 2 ore de stat in portbagaj! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @FJ13-la serviciul pe care il aveam in acea vreme nu prea aveam timp de jocuri
    @Tetris- se cunoaste ca al tau copil era de jocuri din astea in acea vreme!
    Da' ce bucuros era cainele si ce dadea din coada!Parca-l vad! Pe nevasta nu vreau s-o vad!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nici atunci nu vroiam sa ma joc,dar cum imi termina treaba la pc si ma ridicam,tabarau ca ulii sa se joace.Noroc ca nu eram rea si aveam notat si "manual",asa ca nu-i dadeam la o parte,cand suna vreun client.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) la inceputuri prin 1900 toamna, aveam alte jocuri. Atunci aveam timp ca lucram la "stat". :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu stiu de Pacman....apoi a aparut Mario :)
    Apropo de jocuri...Mie imiplacea mult scrabble. M-am uitat in Auchan si un Scrabble costa 80 de lei. Adica aproximativ 23 de euro.......Vorbesc de Romania nu de germania
    Am vazut si mai ieftine dar erau preponderent "axate pe limba engleza"
    Era o vreme in care jucariile erau ieftine....
    Acum internetul e ieftin
    Nu mai bine ar fi invers?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca ar fi mai bine sa fie jucariile mai ieftine, iar internetul sa ramana la fel! Mult am mai avut de invatat de pe internet!!!!

    RăspundețiȘtergere