PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

08 noiembrie 2011

De ziua mea....

.....vă invit la "Floricica din Moineşti"

Sigur v-a plăcut!!!
Şi chiar dacă nu v-a plăcut aşa de mult cum îmi place mie, ssst nu ziceţi 'nic că azi e ziua mea şi nu trebuie să mă supăraţi.
Aştept să văd voi ce "cadouri" îmi faceţi!!!
Sper că cei care mă vizitaţi des nu aţi uitat ce vreau!!!

Pentru cei mai noi vizitatori, o melodie, o fotografie, ce vreţi voi!
Primesc cu bucurie!


Ştiaţi că: 
Mihail
este nume biblic, originea în ebraică.
Mi cha el...adică:
cine se aseamănă Domnului

Gabriel (Gavriel)
Puternic ca Domnul.

(mulţumesc b.d.)

Despre Soborul Sfinţilor Arhangheli Mihail şi Gavril aici.
Iar despre obiceiurile şi superstiţiile de azi aici.

18 comentarii:

  1. La multi ani!
    Sa fii sanatoasa si sa ai parte doar de lucruri frumoase si bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, sanatosi si fericiti !

    Si ceva sa te inveseleasca, ''Hava Nagila''
    cantat in romaneste :)
    Hava Nagila

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate si numai împliniri! La multi ani!
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/11/flori-si-numai-ganduri-bune.html

    RăspundețiȘtergere
  4. @FJ13 - sa dea Doamne Doamne!!! si eu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @b.d.- multumesc! (si.... "La multi ani!")
    am saltat un pic la melodia pe care mi-a facut-o cadou!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Carmen- multumesc si frumosi maci!!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Mihaela!sa fii fericita,sanatoasa si sa ai parte doar de intimplari frumoase!
    Muzica e pentru tine si spune tot!

    http://youtu.be/gs_jypDKVS8

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mihaeladr, multumim si noi pt ''La multi ani'':)

    RăspundețiȘtergere
  9. draga Mihaela,LA MULTI ANI din inima si sa ai parte numai de fericire si bucurii...
    Faci o treaba buna si-ti suntem recunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mariana-multumesc si intr-adevar muzica spune tot :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Viorica-multumesc, incerc sa fiu asa cum ma stiu "impaciutoare". Cred ca la asta te referi.

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani si multa sanatate!
    Si melodia mea:
    http://www.youtube.com/watch?v=M_gSydN_BYM&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ela-multumesc frumos! O melodie atat de potrivita pentru ora asta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Niko- multumesc!!! Puteai sa-mi trimiti si tu cadou niste gogosi de post, ca asa am ajuns eu pe blogul tau, cautand "gogosi de post"!!! :))

    RăspundețiȘtergere