PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

18 noiembrie 2011

Schimbă imaginea României!

"După articolele şi emisiunile din Franţa şi Italia care au ofensat o Românie întreagă, acum suntem puşi la colţ şi pe Internet.
Caută pe Google "românii sunt" şi vei primi sugestii automate care l-ar jigni chiar şi pe cel mai indiferent român.
Vestea bună, însă, e că putem schimba asta."
Cum?
Intră pe site-ul "Românii sunt deştepţi" şi vezi!  

Să vedem dacă se poate! 

Eu cred că se poate!
Şi unii dintre bloggeri (nu mai vreau să-i fac reclamă, pentru că oricum e blogger "de succes"), scriu titluri de postări, ca să aibă trafic:"Românii sunt analfabeţi"! După cum am mai spus şi o mai spun, pentru mine cine face astfel de generalizări intră în aceeaşi oală cu cei pe care îi "promovează" cu astfel de titluri. A, că ăştia se văd peste tot, ei sunt "promovaţi" peste tot , asta-i altă chestie. Dar nu asta e România. Şi sunt 100% convinsă că cei care citesc blogul meu frecvent, prietenii mei virtuali nu intră în categoriile "defavorizate". De aceea hai să demonstrăm că nu suntem aşa cum ne văd ei. Mai există şi o altă faţă a României,deşteaptă, modestă, frumoasă şi mai adăugaţi voi lucruri bune.
Luaţi acest articol ca pe un fel de leapşă.


Poate reuşim ca pe 1 Decembrie de Ziua Naţională să ne facem un cadou şi să găsim ceea ce suntem de fapt. 


Cred că aţi văzut campania asta, dar pentru că nu am avut net aproape 24 de ore, abia azi reuşesc să postez deşi articolul era gata de ieri, dar când să-i dau "publicare" s-a luat netul!!!

2 comentarii: