PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

25 august 2012

????

Eu merg la o nuntă unde cred că îmi vor "bubui" creierii de muzica de acolo, dar pe unii dintre voi vă las să ascultaţi muzica asta relaxantă, iar eu mă voi "concentra" să mi-o aduc aminte pe asta.


Nu înţeleg de ce la nunţi, petreceri şi alte paranghelii muzica trebuie dată la maxim să nu se mai înţeleagă "om cu persoană". Acu' vreo doi ani am plecat de la o cumetrie, iar anul ăsta de la o petrecere pentru că muzica era atât de tare că şi corpul parcă intrase în rezonanţă cu zgomotul de la boxe. La un moment dat nici muzica nu se mai înţelegea.  
Să nu credeţi că nu îmi place muzica de la nunţi, la unele chiar m-am simţit foarte bine, chiar mai şi dansez, dar mă "înnebuneşte" volumul mare la muzică.

Îmi explică cineva treaba asta cu muzica tare?

3 comentarii:

  1. Distractie placuta!
    Mergi si vorbeste cu lautarul,cu mireasa sau cu oricine altcineva,dintre "oficiali" si rezolvi cu muzica.

    RăspundețiȘtergere
  2. S-o crezi tu!!! La ambele petreceri am incercat si nu s-a putut rezolva! A trebuit sa plec eu. O dadeau un pic mai incet iar dupa o melodie, iar ajungea sonorul puternic.

    RăspundețiȘtergere
  3. La nunta asta am rezistat, dar a avut cateva melodii cand s-a dat sonorul mai tare. Si am observat ca atunci cand e prea tare nu se mai intelege nici melodia, nici versurile cantecului.

    RăspundețiȘtergere